hej

hejsan har haft en bra dag!!. Idag har jag på mig ett rosa linne men en typ kort kofta som ee grå sen ett par taits byxor typ som ee mörkblå.
Min sminkning för dagen ee ayeliner, Maskara, Brunkräm, och en fin glittrig rosa ögonskugga det var typ de. Jag slutade 2 och min dag kändes riktigt kort :P.Jag åkte buss hem vid 2:10 och då följde min BFF med mig hem sen kollade vi på tv och satt vid datorn hihi. Sen gick hon och jag va hemma jag åt mat sen kom min syster hem Annie sen drog vi ut och träffa kompisar typ de och sen kom jag ju hem och nu sitter jag i vardags rummet och bloggar aja ska dra nu hej då vi ses imorgonbitti hej då sov gott //HAnna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0