hejhej

tjaaaa hej alla. Igår va jag på typ en fest vi åt på Donken sen drog vi till typ där vi skulle va vi kollade på en skrek film kommer inte ihåg va den heter den va sa bra i alla fall. Igår hade jag på mig en vit tröja men en stickade kofta typ sen ett par jeans från H&M. Efter filmen va klockan typ 10 så vi drog ut och typ aa vi gick typ runt sen så vid typ 10:30 eller 10:40 så hämtade mys pappa oss sen åkte vi hem till my och jag sov över. Sen nu när jag kom hem så kollade jag på Twilight. Sen kom mamma hem och då va min lilla syster me min mamma och kevin (min låtsas pappa) och nu sitter vi i min säng och ska typ kolla på skräk film vet inte vilken men aja hej då vi ses ska typ senare ut för att va me eve tror jag aja hej då vi ses pusspuss//HAnna<3 & MOlly<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0