sorry

hejhej sorry för att jag inte har bloggat jag har hafte det as bra varit med as många kompisar och igår skulle jag och 2 kompisar sova över hos my vi hade as roligt och kollade på en zombi film jag kommer inte ihåg vad den heter men den var bra igår kläde vi ut oss på skoj och gick runt och knackade på folks dörrar och sa Happy Halloween så här såg jag ut. Jag hade vitt puder men ayeliner,maskara,svart ögonskugga,kayal och rött läppglans det var as roligt sen hade jag oxå vampyrtänder hihi kolla
Idag har jag på mig en rosa koftliknande tröja typ eller något sånt sen en vit tröja en brunt midje skärp och 
blåa jeans till det sen bara rosa strumpor hihi aja vi ses ikväll ska nu utt mee några kompisar hejhejdådå
//HAnna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0