godnatt alla blogg läsare

god natt sov gott i dag har det varit en bra dag.Efter skolan mötte jag upp min pappa min bror micke och hans tjej och deras barn.Sen när vi kom hen fikade vi och så fick jag typ holla och mata lilla bebis Dylan.Senar gick jag ut sen drog jag hem typ 18:30 för att käka sen efter det så gosade jag med Dylan medans mina kompisar satt vid datorn:P Vi drog ut för att träffa polare och sen typ vid 9:50 drog vi hem aja det var typ hela min dag ida men vi ses i morgon pusspuss godnatt sov gott alla //HAnna & Dylan <3

Kommentarer
Postat av: moa

Så gullig han e :)

Svar: tack men du ee OXÅ gullig <3
Hanna <3<3<3

2012-10-06 @ 10:21:36
URL: http://moafoter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0